Over ons

24×7 helpt bij jouw ICT oplossingen . Wij nemen je dan ook graag mee naar de oorsprong van 24×7 ICT.

2011

Nomad de Leeuw startte in 2011 als eenmanszaak met het verlenen van all-in ICT diensten. Het idee is voortgekomen uit ervaringen als systeembeheerder in loondienst. In loondienst was er per klant sprake van maatwerk. Zo had iedere klant een eigen anti-virus, firewall, back-upoplossing en werden werkzaamheden los berekend. Dat werkte niet prettig, zowel voor de klant als voor de medewerker. Mede daardoor kwam Nomad de Leeuw tot het All-in ICT-concept. Hierdoor kan je als bedrijf, voor een vast bedrag per maand, gebruik maken van support, beveiliging, back-ups, monitoring en beheer. Als ICT bedrijf stimuleer je jezelf ook continu om storingen te voorkomen en de dienst efficiënt te leveren.

2014

Na enkele jaren als eenmanszaak, in combinatie met Zzp’ers, werd de groei verder voortgezet met vast personeel en werd de oprichting van de B.V. een feit. Zo was het te druk om enkel nog te leunen op Zzp’ers. Helemaal met het vooruitzicht op het vervangen van Windows Server 2003 en Windows XP systemen. De eerste medewerker is in 2014 een feit; Dennis Hoogendoorn, hij is momenteel nog steeds onderdeel van ons team! Dennis is gestart als systeembeheerder en heeft er in 2014 en 2015 samen met Nomad de Leeuw voor gezorgd dat klanten zijn geüpgrade van Windows Server 2003 en Windows XP naar Windows Server 2012 en Windows 7. Mede hierdoor heeft Dennis veel kennis opgedaan in de techniek, het uitvoeren van projecten en het onboarden van nieuwe klanten.

2016

De groei zet zich voort. Het team heeft zich inmiddels uitgebreid naar 4 werknemers. Daardoor is het tijd om een nieuwe stap te ondernemen. Dat is de stap naar Holding/ Werk BV constructie. Daarnaast hebben wij in 2016 twee handelsnamen samengevoegd tot één B.V. Voorheen was dit namelijk Check ICT en 24×7 Hosting, waarbij Check ICT systeembeheer diensten deed (met name lokaal ICT beheer) en 24×7 Hosting voornamelijk managed servers, websites, domeinnamen en hosting voor zijn rekening nam. Deze 2 concepten waren als het ware naar elkaar toegegroeid door de toenemende vraag naar servers en werkplekken in het datacenter.

2018

Een belangrijke mijlpaal voor 24×7 ICT. In dit jaar hebben wij letterlijk op een T-splitsing gestaan. Gaan we verder groeien? Of blijven we klein en gaan wij op dezelfde schaal door? Er is in dit jaar gekozen om met 24×7 ICT niet meer verder te groeien en een nieuwe B.V. op te zetten met de naam Regel IT. Dennis Hoogendoorn ging primair aan de slag bij Regel IT en Nomad de Leeuw bleef bij 24×7 ICT. Wel maakte beide bv’s gebruik van elkaars diensten.

2020

Ondanks het succes van Regel IT bleef het lastig om dezelfde diensten los van elkaar aan te bieden. Ieder bedrijf moest daarvoor bijvoorbeeld zijn eigen kantoor, leaseauto’s, personeel, servers en overige zaken regelen. Daarnaast bleef 24×7 ICT wél doorgroeien omdat de klanten groter werden en er via via nieuwe klanten binnen kwamen. Daardoor groeide 24×7 automatisch mee. Op dat moment is er besloten om beide bv’s samen te laten gaan onder 24×7 ICT en het bedrijf vervolgens in te delen in klantenteams. Daardoor kunnen wij de kleinschalige aanpak binnen een groter bedrijf blijven voortzetten.

2023

Een volwassen bedrijf met inmiddels 30 medewerkers. Van een eenmanszaak is weinig meer over. Ondanks dat het in de afgelopen jaren op eigen kracht is gegroeid blijven wij, mede door onze zelfsturende teams, onze klanten helpen op een prettige en aangename wijze. In het jaar 2023 is er nog steeds één aandeelhouder en zijn wij niet afhankelijk van investeerders of financieringen. Ook beschikt 24×7 ICT over diverse ISO certificeringen waardoor wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

2024 en verder

Onze visie en missie is om klein te blijven richting klanten en medewerkers, ondanks de verdere groei van ons bedrijf. 24×7 ICT combineert de voordelen van een groot- en kleinbedrijf door de opzet van klantenteams. Waar wij veel con-collega’s overgenomen zien worden door grotere ICT bedrijven willen wij juist zelfstandig verder. Potentiële klanten die zich niet meer gehoord voelen bij een groter ICT bedrijf zoeken een alternatief, maar willen niet te veel inleveren op de voordelen van het grotere ICT bedrijf. Daarbij past 24×7 ICT perfect in deze markt.

 

Scroll naar boven